Sweet dreams

Har drömt om Anna inatt igen. Konstigt att just du, Anna, är en så frekvent besökare i mina drömmar. Jaja, drömmen var förståss konstig som vanligt, men med någon slags verklighetsanknytning.

Vi satt i en bil o skulle åka till en affär o din sjukdom gjorde att dina ögon vände ord fel o liknande när du läste, eller så var det att du hade skrivit dem åt fel håll typ . Alla dina symptom kunde iaf även jag se/känna o det var mycket märkligt! Vi diskuterade en hel del om det men jag minns inte vad vi sa. Efter det drömde jag att jag hade en jättestor godiskula i munnen så att jag inte kunde prata o jag kunde inte heller ta ut den......

Jooo, det är ju precis inte några sammanhållande drömmar.....

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha.... jag känner mig så ärad över att få besöka dig om natten så ofta....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback