Påskhälsning

91765-944
Jonas skickar glada påskhälsningar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack jonas. men han ser ut att vara duktig på att använda tungskrapa?

Postat av: Alle

tusen tack jonas, syns att inte påskharen kom till dig...

2007-04-05 @ 08:36:09
Postat av: Amelie

åhh vad du är söt jonas.. =)
glad påsk på dej med!
hälsa frugan din.
Kram Amelie

2007-04-05 @ 09:21:16
Postat av: Jag

Anna: Tungskrapa äger han ingen, men han kör med det här munvtannet som sprängs i munnen (på reklamen alltså). Kanske är det som ger ett så fint resultat. Själv börjar jag nästan gråta när jag tar det, kan bara ha det i typ 15 sec!

Alle: Näe du har alldeles rätt, ingen påskhare här inte. Men vi hade en på jobbet i onsdags....

Amelie: Jag hälsar tillbaka. Hoppas ni får en skön påskhelg!

2007-04-06 @ 07:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback