Näe ni...

... det blev inget inlägg imorse. Bloggen funkade förstås inte o då sket sig ju allting. Jag har dock tagit lite kvällsbilder, sliten o dan efter en dag i sandlådan och kvällsgrillning i Sya. Bilderna blev lite tokiga då jag fotade i badrummet med självutlösare o kameran fastsatt i vår hängande korg med toalettartiklar. Inte världens mest fotosnyggaste omgivning med toaletttillbehör runtomkring. Men bilden blev skön ändå, lite "skitig" look o den speglade nog min outfit rätt bra då jag till denna vackra kreation även hade ett zebraarmband och  ett tjockt döskallediadem. Jag var lite rock idag!

91765-983
Svart tröja- Lindex (gammal)
Svarta Leggins- Lindex
Lila klänning- Lindexrean, 2 st för 99 kr.
Armband- avskedspresent från min praktik i Motala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback