morgonstund har guld i mun(d?)

Jahopp, på med datorn o dirket till Myspace o Hejla. It´s a breakup har ökat från 25 lyssningar till 122 på dessa tre dagar jag har vetat om sidan. Undra egentligen hur många av dem jag står för? Skulle tippa på typ 80 eller nåt. Faan va de förlorar pengar på mig, men å andra sidan skulle jag ju köpa en skiva i vilket fall som!

Sista dagen på veckan o sedan är jag ledig i 4 dagar, attans va skönt det känns. Men det hade varit ännu skönare om jag hade vartit ledig även idag. Känner mig helt utmattad! Helgen är uppbokad till max, vet inte allt vi har pratat om att göra. Mestadels handlar det om att förbereda inför huset men vi kanske även ska få träffa lilla Nadja. Jag ser fram emot en fullspäckad helg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback