Långfredag

Ännu en mycket upptagen dag. Vid 11-tiden ska jag in till minneslunden med mamma, pappa o morfar. Vi ska sätta blommor hos mormor och önska henne en glad påsk. Sen ska vi även sätta blommor hos mammas farmor o farfar o farbröder. Efter det ska jag återigen till morfar på fika med mamma o pappa. Mycket fikande såhär i påsk!

Efter det ska jag direkt hem o så ska Jonas o jag åka till Ödeshög o Christer o Marianne. Där antar jag att det bjuds på påskmat tillsammans med alla syskon. Ska bli kul att träffas, nu har vi nog inte setts allihopa tillsamans sen min examen. Vet inte om vi även ska ta en tur till Mona med huset o lämna en liten påskblomma. Vi kommer vara i Ödeshög både Fredag, Lördag, Söndag så någon utav dagarna måste det nog bli.

91765-951
Påskarrangemanget jag gjort till Marianne. Hon tycker inte om gula blommor,
svårt att göra ett påskarrangemang då..haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh shit i hundan så jävla fint! *vill ha*

2007-04-06 @ 15:07:18
Postat av: Jag

Tack!

Arrangemanget består av murgröna, vit ranunkel, ljusgul våreld och ett tovat hjärta som jag gjort själv.

2007-04-07 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback