Kalas

Oj oj oj vilken fest vi hamnade på. Min pappa hade gjort min farmors berömda hemmagjorda glass och farmor hade bakat en massa härliga godsaker (som jag faktiskt inte ens smakade!!), ja jäklarns va gott det var. Sedan fick vi även fin musik, min farmors kille Åke är en baddare på att spela piano(dragspel också för den delen) o spelade många gamla goda bitar som ingen under 30 har hört innan (förutom Jonas som är skrämmande berd i sin musiksmak)...fint var det iaf! Vi småpratade o umgicks o hade det sådär småstelt som det oftast är när mammas o pappas släkt träffas. Men men, det händer ju inte så ofta o de har ju varit tillsammans i över 25 år så man får la vänja sig!

Innan vi skulle åka till mamma o pappa fick Jonas dock sin första klädbeslutsångest i hela sitt liv. Han agerade som en riktig tjej och prova säkerligen 10 outfits innan han slängde ur sig kommentaren "Va faan har du köpt så jävla fula kläder för?? Eller är det jag som har gått o blivit så jävla FUL?" och sedan tog en t-shirt som låg med prislappen kvar sedan min senaste ullaredsresa o vägrade prompt att byta kläder en endaste gång till. Jag kunde tyvärr inte hålla mig o bara skrattade åt honom, det gjorde ju inte saken mycket bättre.

91765-1005
Kalaset

91765-1000
Födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: Helena F

haha, jag skulle gärna sett jonas! skön kommentar att han skyller på dig =) kanske dags att börja köpa sina egna kläder?

2007-04-21 @ 10:03:44
Postat av: Jag

Joo det var faktiskt väldigt kul att se Jonas, jag skrattade ju som sagt hela tiden. Jag måste bara till Jonas försvar säga att han blivit bättre på att själv ta initiativet till att köpa nya kläder. O till att välja snygga kläder!

2007-04-22 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback