Julen vara fram till påska

Snart ska Jonas o jag iväg o köpa present till mamma. Från att ha tänkt på allt mellan massage, utflykter, kläder, smycken osv osv. har jag nu landat lite o kommit o tänka på något annat trevligt som jag kan köpa. En liten hint kan vara att de fortfarande har julstjärnor(blomman) kvar i fönstrena...

Efter presenthandlingen blir det en tur hem för att svida om till festoutfit, ev. fixa lite mat i magen o sedan fara iväg til Sya. Dit kommer halva smala släkten o några till för o fira mamma med tårta o kaffe.

Efter födelsedagskalaset har jag tänkt åka på syjunta hos Ninni. Ärligt talat så ser jag nog mer fram emot det än emot ett släktkalas. Även om det är min mammas födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback