It´s over

Jahopp, så var den långledigheten o påsken slut. Lite tråkigt att inte ha fyra dagars ledighet att se fram emot längre....menmen! Jag får se fram emot valborg o 1 Maj då jag har fyra dagars ledighet igen o tillträde till ett hus. Ska bli himla skönt att flytta till Ödeshög o få ett hus! Denna helg har vi nämligen spenderat 3 dagar i ödeshög o det är ett himla resande fram o tillbaka. I fredags var vi ju på påskmat hos Jonas föräldrar, i lördags var vi på Omberg o Jonas sov hos sina föräldrar för han skulle upp o jobba kl. 6 och på söndagen åkte sälvklart jag ner för att hämta Jonas o vi stannade hos hans föräldrar o åt pizza o pratade. Många resor, men det är det ju värt. Antagligen kommer jag vilja resa åt andra hållet oftare när vi bor i Ödeshög. Då kommer jag säkert vilja vara hos mamma o pappa o träffa alla tjejer jämt o vara tvungen att resa åt det hållet...men så är det ju!

Kommentarer
Postat av: Helena F

tycker också att det ska bli kul att ni kommer hit snart =)

2007-04-10 @ 09:44:39
Postat av: Jag

Jag vet ;)

2007-04-10 @ 17:48:35
Postat av: Alle

de tycker inte jag, vill ha kvar dig här =(

2007-04-11 @ 08:59:20
Postat av: Jag

Ska du säga som inte bor kvar här själv, så kan man ju inte resonera...haha!

2007-04-11 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback