I Värsta (på äkta östgötska)

I Värsta på tjejkväll med Helena, Anna o Frida. Vi åt supergod sallad med alla möjliga tillbehör o spelade Idol. Sketkul!! Tyvärr så var det en massa dumma frågor till spelet o bara lite sång. Rätt så dåligt utbud av sånger också då det varken fanns några stora band som Betales, Abba, Elvis osv. representerade. Anna vann självklart med typ 20 poäng över tvåan. Själv kom jag trea med enbart 1 poäng från tvåan. Jävlarns! Jag var även den som fick kvällens enda 5:a av idolhuryn, de ni!! Kvällen betsod ju av så mycklet mer än bara detta, men eftersom att ni inte var där får ni skylla er själva. I´m not gonna tell!



Kommentarer
Postat av: Anna

haha, va fint att du la ut bilderna på min välsvarvade stjärt. Det tackar jag för. Jag tror att det kommer ringa många killar som är intresserade av mig nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback