I´m sooo tired (Beatles)

Jösses, att man kan vara såhär trött en tisdag. Resten av veckan kommer bli jobbig!
 
Idag åt vi supergod köttfärssås o spagetti á la Jonas direkt när jag kom hem, som vanligt när Jonas lagar mat blev det ugnspannkaka igår o köttfärssås idag.  Efter det ringde jag en sväng till Mona med huset o snacka inflyttning/utflyttning. Jag fick tyvärr inte särskilt mycket mer kött på benen utan vi får helt enkelt vänta o se när vi får komma in. Jag bara hoppas att det blir sista april som det står i kontraktet. Men vi kan ju inte gärna kör iväg henne....Ytterligare lite senare åkte vi till mamma o pappa på en snabbvisit för o höra om bil osv nu när vi snart flyttar, ska vi köpa en, ska vi låna MUG-bilen eller ska han laga den svarta osv. osv. Vi räknade även lite på vad vi kan förvänta oss att betala för huset med räntor o amorteringar o vatten o uppvärmning o sophämtning o el o allt som tillkommer. Många frågor såhär inför det största äventyret i vårt liv.

Kommentarer
Postat av: Linis

Spännande med huset.. längtar tills jag får se bilder!! :)

Postat av: Jag

Jaaa, väldigt spännande.
Jag längtar tills jag kan visa upp bilder...haha! Ser att ni har kommit långt med erat, köket såg verkligen jättesött ut. Jag gillar vitt jag med o det kan göra sådan skillnad att få allting vitt!

2007-04-18 @ 05:26:31
Postat av: Helena

Är det sagt sista april så är det. Annars ska ni dra av på priset för huset. Det är ju samma sak som att det är grejer kvar i huset.
Var inte för snälla!

2007-04-18 @ 18:40:54
URL: http://www.missmatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback