I´m a bad blogger!

Jaa, jag vet! Jag har varit dålig, men detta är en sådan vecka då det ska hinnas med mycket. Ibland måste man helt enkelt prioritera, och jag har prioriterat dåligt och valt andra saker. Men nu sitter jag äntligen här....

Idag har vi haft påskfest på jobbet. Jag klädde förstås ut mig till påskkärrning, men en mycket modern sådan som matchade alla kläder i enbart vitt, brunt och beige. Det blev uppskattat av både barn och vuxna. Som vanligt då det är påsk var vi uppe hos gamlingarna på hemmet o sjöng. Det var nog också uppskattat, många av dem satt o sov o endel såg inte ens ut att tycka om barn, men det måste ju vara lite mysigt när man säkerligen inte har mycket annat kul för sig om dagarna!

Jaa förörvigt händer inte mycket kul, jag väntar på att Jonas ska komma hem med maten. Både han o jag var sena hem idag pga. olika ärenden så det blev hämtmat från Mandarin. Ska bli gott med lite Kina såhär en onsdag. Imorrn tar vi ju helg...SKÖNT!

91765-945

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback