En dagens, tack!

91765-997

Såhär fräsch är jag efter en dag på jobbet. Man kan knappt se att jag har bytt bajsblöjor, "ätit" fukost med ägg, yoghurt, smörgås och leverpastej, ätit mat med potatismos o hamburgare, haft 9 barn alldeles ensam i ca. 30 min med både gråt o skrik, haft en lilltjej fastnaglad på armen o två i knät, dansat till Pippi-sången, krupit på alla fyra, torkat tusen snoriga näsor, haft en nyinskolning som lämnades för första gången, ätit frukt och torkat mosad banan och diverse annat från myspuffen, jagat barn som lärt sig öppna dörrar och slutligen gått upp klockan 5!!

Allt-Lindex

Kommentarer
Postat av: Amelie

du är verkligen är klippa.. beundrar dej!
kram Amelie

2007-04-21 @ 10:16:03
Postat av: Jag

Jag vet, jag är så jävla duktig...HAHA!

2007-04-23 @ 07:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback