Äntligen Hemma

Ojojoj vilken låång dag. Öppnade tidigt idag med men fick ju såklart vandra hemåt redan 12.30 (värre imorrn då jag går sent, slutar 17.30). Var hemma ca 40 min o tog sedan en 2-timmars tupplur. Härligt att sova mitt på dagen! Sedan blev det lite pakinstädning då en av mina kollegor skulle komma hit. Vid ca. 15.50 kom Mia och hälsade på i väntan på vårt personalmöte som startade 17.30. Vi gick husesyn o satt i köket o pratade jobb o andra spännande saker. Runt 17-tiden bar det iväg mot vårt personalmöte. Dagens personalmöte var dock inte som andra personalmöten utan idag var min granne Anna hos oss o visade hur man gör egna kort. Vi hade alla väldigt kul o det var mycket uppskattat. Alla på mitt jobb är så himla härliga, jag stortrivs! Jag gjorde tre kort varav ett hamnade i papperskorgen. De andra två är jag dock skapligt nöjd med, ett är till mammas födelsedag o det andra är till farmors. Allt som allt en helt härligt lång dag, synd bara att de där två timmarnas sömn gjort att jag inte är minsta trött nu. Tur då att jag inte börjar fören 9.30. Imorgon hinns det säkert med en dagens outfit alltså, spännande o se vad jag hittar i graderoben då....måste ju visa hur livet är när man jobbar på förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback