Yesterday

Usch det måste vara den sämsta låten Beatles någonsin gjort. Men en dålig låt på alla andra dunderbra låtar kan ju alla råka ut för.... Rubriken syftade dock inte på den låten utan på gårdagens påhitt. Jag blev så sugen på att handla lite när jag insåg hur mycket pengar jag faktsikt kommer ha på kontot på måndag så jag tog en sväng till Vikingväxter o shoppade uteväxter (ja här tar vi ut segern i förskott). Det blev 5 perenna ljung (3 till mig, 2 till sya), 1 mugröna, 1 cyklamen och 3 prydnadskål. Väldigt fint blev det utanför dörren nu, synd att man inte hänger där så ofta....


91765-290

91765-291


Kommentarer
Postat av: Cici

DU är så dukig att man får dåligt samvete.
KRam

Postat av: Jag

Tack, jag tar det som en komplimang?? eller?? hahaha....

Kram

2006-09-23 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback