URG!!

Vaknade alldeles nyss i värsta paniken. Drömde förstås en mardröm och precis när det läskiga visade sig så dundrade X2000-tåget förbi här så jag fick jättepanik o vaknade med ett hjärta som bultade i 7000 (tror att det är mycket iaf), inte första gången det händer precis. Som tur va är det ju iaf ljust nu o Jonas är hemma. Annars så brukar det vara ännu läskigare!! Bestämde mig iaf för att gå upp då min mage bara skrek efter frukost. Tog ett glas lättdricka. Fläderblomsbär. Rätt äcklig faktiskt.


Igår var en ganska tråkig dag, ingen ovanligt hände utan allt gick på rutin. Men framåt 5 halv 6 kom granneAnna in och hade köpt en masa orkidéer, hon undrade om jag ville ha en, jag var tyvärr tvungen att tacka nej då jag redan har 8 st. som inte vill blomma. Jag lånade iaf ut lite krukor till henne o så följde jag med in för att se hur vackert det blev. Vid 6 ringde vår förra granne Åsa och vi bestämde att vi skulle ta en sväng til Gränna för att träffas, umgås och äta. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, men det hann bli så mörkt innan vi kom ner att den antagligen inte funkat iaf. Det var väldigt trevligt o mysigt att pratas vid, känns precis som förr. De har föresten skaffat en ny hund, en lite söt valp som heter Fenja. Nu har Aktra fått en buskompis så hon inte vaktar på katterna så mycket... haha. Dagens tråkiga schema balanaserades ju upp av kvällen kan man säga kan man göra kan man tro.....(som Lennart alltid säger) Fattar inte att jag orkar vara så jäkla kul såhär tidigt om morgonen!!! I rock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback