Ullared

Imorrn bär det av till Ullared, vi åker kl. 5 på morgonen. Usch usch usch, men det brukar ju inte vara jobbigt att gå upp tidigt när man ska göra något roligt! Det värsta är bara att kvällen innan brukar jag vara som ett barn innan julaftonsmorgon o kan inte sova alls. Antar att det kommer vara så ikväll med...jag bara längtar tills jag får gå o lägga mig!!
Tänkte lägga upp en liten lista på vad jag ha tänk leta efter:

-Tråkiga saker såsom Schampo, deo, tvål, plastpåsar, soppåsar osv.  
-Blomsterlökar (till nya huset)
-Korgar
-Panelgardiner till mig o mamma
-Krukor
-Badlakan/handdukar till mamma o pappa
-Jeans till både mig o Jonas
-Vinterjacka, en tjock fin med fluffkrage
-2 höstjackor, en lite tjockare att dra över huvudet + en snyggjacka, typ "kavaj"
-Tjocktröjor till både Jonas o mig
-Skjorta till mig o pappa
-Vantar, mössa o halsduk till mig o Jonas
-Byxor till mamma
-T-shirts til mamma
-Keps till mig
-Fleecetröja till mig o Jonas

Det var en liten lista, självklart kommer jag ju inte bara hålla mig till den, haha. Men jag tycker det är skönt att ha en lista att gå efter, på listan har jag även skrivit ungefär vad det får kosta osv. Är det sedan några ändringar så skriver jag dit dem på plats o kör lite överslagsräkning. Nån måtta måste det ju liksom finnas på köpandet. Skulle lätt kunna spendera många många tusenlappar där nere. Jag längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback