TopModel

Idag har varit e händelserik dag (och den är ju inte slut ännu), jag har vart i Tannefors o kollat på Alle som gick modevisning som brud. Det var egentligen någon slags modevisning för hundar och hundkläder, men jag kan nog tycka att människorna var väldigt mycket i fokus de med, speciellt Alle i brudstass. Då jag inte riktigt visste var modevisingen hölls o inte ville åka själv så pasade jag även på att ringa till Cici för första gången ever (tror jag), trevligt att umgås med lite nytt folk. Vi kollade in Alles vackra outfit o pratade lite med Berta o Arhur, sedan var Cici tungen att gå för hon skulle köpa presenter ihop med sin pappa.

91765-293
Alle i en underbart vacker bröllopsklänning

91765-294
Cici o Arthur är lika söta båda två.


Alle o jag åkte då hem till henne och tog med oss lite kläder för at sedan åka o fota vid stångån. Alle ville gärna bli fotad i den fina håruppsättningen och det vackra sminket. Ärligt talat var det minst lika snyggt utan tiara och pärlor som med. Och det såg ju faktiskt lite mer naturligt ut då hon inte hade brudklänning på sig längre. Här kommer bilder i massor på Alle, plåtningen gick sisådär. Vi hade inte riktigt känslan idag...men det blev många OK bilder iaf!


91765-295
91765-296
91765-297
91765-302
91765-298
91765-299
91765-307



Jag tog mig fajstikt oxå ett dopp i stångån, det är nog första gången jag badat såhär sent på året. Tyvärr så var det någon som var tvungen att fiska vid badplatsen så vi fick vara vid någon liten vik där botten var jätteäcklig så jag vågade inte gå så långt ut o doppa huvudet... attans, det hade vart jäkligt skönt kan jag tänka mig. Jag tycker nästan inte att man har badat om man inte doppat huvudet....men jag tog mig ett dopp!

91765-97
Nej jag var inte näck, jag hade trosor

Kommentarer
Postat av: Cici

Gulliga bilder. Jättekul att träffa dig idag!! Puss det får vi göra om

Postat av: Jag

Det är ju kul att det iaf är någon som skriver kommentarer!! Jag tycker det var jättetrevligt att träffas jag med, synd bara att du inte följde med på fotningen, du kanske hade kunnat inspirera oss lite mer. Nästa gång!!

2006-09-24 @ 07:32:14
Postat av: Alle

uuuuhhh, fotot utan en tyglapp på överkloppen får du ta bort.....vill inte ha den ute på internet, du förstår säkert. tack för igår...puss

2006-09-24 @ 15:13:34
Postat av: Jag

hahahaha... om du visste hur många som faktiskt läser min blogg skulle du nog inte oroa dig.. men well nu är den borta!
Hör av dig!!

2006-09-24 @ 17:22:59
Postat av: Jag

Tog bort en, la till en annan...

2006-09-24 @ 17:32:49
Postat av: Anna Karin Maria

Haha, min mamma sa att du va galen Josse och hon tyckte din bild var så fin så!! Å hon är naken hahaha, sa mammma förtjust. Jag tror hon önskade att hon själv badade naken lite oftare. Hahaha

Ha d fiiint.

2006-09-26 @ 10:40:12
Postat av: Jag

Nu var jag ju inte naken.... men, kul att man roar någon iaf...haha. Det var fakstikt väldigt skönt om än lite småkallt, därav minen. I slutändan var det iaf värt det.. tänk o kunna säga att man badat den 23 sepember, inte illa. O bada näck borde alla göra mer... det är ju skönast!

2006-09-26 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback