Ny dag...

....nya tag. Idag ska jag upp till Jenny o Olle o barnen på Omberg. Vi ska baka bröd, bullar och göra äpplemos. Förra året var jag också där ungefär såhär års och gjorde äpplemos, äpple/päroncider och äpple och päronringar, i år så orkade vi inte med allt det så det blir bara äpplemos. Det ska bli väldigt trevligt och spännande, jag har nämligen inte bakat varken bröd eller bullar sen jag flyttade hemifrån, baka är inte min grej. När Jonas slutar jobbet ska ha också komma dit och så ska vi kalasa på tacos och fira att svenska folket är så fruktansvärt dumma att vi nu har en borgerlig regering. Hejja alla puckon!

Ps. Min pappa pratade om att emigrera för att han blev så fruktansvärt äcklad över det svenskas folket som sparkar på dem som redan ligger, kanske vore en bra idé. Jag var inte riktigt så radikal i mina tankar, jag ville bara strejka och vägra gå med på denna nya regering. Jag undrar hur många som egenligen skulle bry sig om min strejkning? Antagligen bara Jonas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback