Ni får vänta en dag till

Tyvärr tyvärr tyvärr kommer ni få vänta en hel dag till med att få se alla mina Ullaredsfynd. Gårdagen var jag inte hemma fören 9 och då knackade grannen på dörren o ville visa vår lägenhet för sin syster. Jag var också såååå himla trött efter dagen så jag stöp i säng kl. 10. Idag ska jag iväg på gruppträff....(jippi) i 3 (!!!) timmar och sedan ha ett seminaruim på två.... Sedan är det raka vägen hem, lite fixning o så iväg till Jenny o Olle på mat...det ska fakstikt bli kul!!

Men på lördag kan jag visa upp mina fynd, det blev lite utanför shoppinglistan, men jag tyckte jag klarade mig bra o handlade för ca. 4000. Helt Ok med tanke på allt som man har med sig hem... 7 Ullaredspåsar proppade + tre korgar med massor lyktor som inte fick plats i påsarna. 1½ påse stannade i sya, men jag tycker det var bra jobbat ändå!


pssssttt... kan avslöja att jag handlade två nya vinterjackor....hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback