Mina presenter

Jag fick inte så många presenter när jag fyllde, snarare några få dyrare saker. Sedan så är det ju så att ju äldre man blir desto mindre paket får man ju... förstår inte varför, det är ju minst lika roligt nu som det var förr. Utav Jonas fick jag som sagt en matta och en ros (i kruka, han vet vad jag vill ha!!). Utav mamma o pappa fick jag en tavla, två lamskärmar ( inte rätt skärm på bilden, tyvärr fanns inte de jag ville ha så jag ska vänta ett tag o sedan byta) och två lampfötter, då jag inte jobbat de timmar jag skulle i somras och även fick hela den retroaktiva lönen som pappa o jag skulle delat på så har jag fått massor pengar av dem som jag egentligen inte ska ha så det fick jag i present också! Utav Jonas familj fick jag den mycket vackra men svindyra härtljusstaken från Westergaard och Kovacs.  Från morfar fick jag den traditionella blomman med en peng i, tyvärr minns jag inte nu vad blomman heter. Framor hade bakat mina favoritkakor, målat burkar (som jag inte fått ännu??) och så en massa kort från i somras och längre tillbaka. Sist men inte minst fick jag en bukett astrar av Jonas brors svärmor och svägerska med familjer.


91765-22991765-23191765-232

Vitt vitt vitt, jag älskar vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback