Lördag

Hör o häpna, eller kanske inte häpna för er som känner mig, i lördags var vi på Maxi o skulle handla kattmat o jag hittade en skitsnygg tröja o tre linen på rea. Det blev ca. 130 kr. för alltihopa, vilket fynd!! Det är så himla kul att handla när det är billigt, därför I love Ullared, vi ska antagligen dit torsdag V. 39,  jag längtar.

91765-248
Tröja 49 kr och ett av linnena 29 kr


Anledningen till att vi var i stan i Lördags var för att vi skule köpa en ny damsugare, vår börjar vara väldigt sliten nu o det är bättre att köpa en ny innan den gamla blir helt kaputt o man inte kan damsuga. Vi tog även en sväng till morfar o fikade lite, han har alltid så mycket gott kaffebröd. Vi kom iaf hem med två damsugare då vi hittade en bättre än den första vi köpt. Vi lämnade tillbaka den första igår, lite komiskt att lämna tillbaka den dagen efter man köpt den, men vi hade ju inte använt den.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhhh, vilka ska åka? Om jag inte får plats i bagaget kan du handla en grej till mig då?
Kram Alle

2006-09-11 @ 08:45:18
Postat av: Jag

Jag ska dit med granneAnna och en av hennes vänninor. Men jag vet inte riktigt om jag ska hänga på då, beror lite på när jag får mina CSN-pengar! Annars kommer jag åka med Jenny senare i höst o då finns det tillomed plats i baksätet... haha!!

2006-09-12 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback