Inredningstokig

Jag har gjort om i vardagsrummet igen, det är så roligt att man kan förändra ett helt rum bara genom att byta textilier. Jag har inte flyttat på en endaste stor möbel eller pryl, men det ser ändåså ut som ett helt nytt rum. Och allt detta hade jag även redan hemma i garderoben (sa ju att det var mycket textil).  Denna gången så kände jag för att ha det lite mörkare, lite mer höstigt. Jag har därför bytt gardiner, 99 kr Ullared, och kuddar i soffan.  Har valt att spara fem av de kuddar jag hade innann då dessa var neutrala och har endast lagt till några med mer höstfärg. En stor brun kudde, tyg från IKEA, och två mindre blommiga kuddar, 50 kr för två på Kerstins rum och kök (Rea förstås).
Bytte även lampskärm och lampfot i fönstret (syns bäst på undre bilden), lampfot från IKEA och lampskärm som jag ärvt från Skeda, kul att man får användning för sådana saker man plockat hem men som inte riktigt passat innan.


91765-239
91765-240
Efter (med blixt, utan blixt)

91765-154
Före


Har även gjort om i sovrummet, men där har jag inte orkat bädda ännu o nu ligger Sally o Lillen o sover så sött där så det får bli en annan dag. Eller senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback