Happy Happy

Åhhh jag är så jäkla glad. Det ringde just en gammal arbetskollega sen jag var vikarie inom barnomsorgen och pratade lite. Vi träffades i förra veckan på city g och hon berättade att det ska öppnas nya avdelningar på en av förskolan jag vickat mycket på, hon rekomenderade mig då att ringa till chefen o prata lite. Idag ringde hon igen o sa att chefen bett mig ringa till henne för o komma och prata.  De andra hade pratat bra om mig o berättat hur duktig jag var...hihi. Attans så himla kul det känns när det går bra för en. Tänk om det faktiskt kommer bli så att jag har ett jobb som väntar innan jag slutat läsa?!!?! Imorrn ska jag riga till rektorn o se vad hon vill exakt, kanske får jag komma på intervju och visa Cv o hela köret...gud va kul!!!

Kommentarer
Postat av: Alle

guud va kul! men vilken förskola va det? i ödeshög?kram

2006-09-25 @ 14:12:32
Postat av: Jag

Nej här i mantorp... har väl inte vickat i ödeshög va???

2006-09-25 @ 18:58:05
Postat av: Alle

nja de har du rätt i....kul att så många kollade på bilderna....

2006-09-26 @ 08:31:37
Postat av: Jag

Jaa jättekul att så många tittade. Det var inte dåligt det!!

2006-09-26 @ 08:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback