Grattis till mig!!

Idag fyller jag år!! Jag väckte Jonas vid halv åtta o bad om frukost på sängen. Vid kvart i åtta bad han mig att lägga mig i sängen igen om han nu skulle ge mig frukost på sängen, tyvärr hade vi ingen frukost så jag fick bara blommor och ett paket! För andra året i rad lyckades Joas lura mig till att han tänkte fria. Förra året gjorde han det genom att han stack ner handen i fickan på byxorna och tog fram något litet. Jag trodde förstås att det var en ringask och blev helt till mig. Sedan kom han in med ett stort paket och det visade sig att han bara tagit fram sin snusdosa. I år så lurade han mig genom att ha ett jättelätt paket, relativt stort men väldigt lätt. Då jag bara önskat mig lite större saker från IKEA så blev jag jättechockad. "Tyvärr" så låg det "bara" en bild på mattan jag ville ha i paketet då den förståss var slutsåld. Nästa år kanske det händer... man vet ju aldrig! Plötsligt händer det....


91765-227
Min födelsedagspresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback