Fest hos Anna

Har precis kommit hem från party hos Anna K i Linköping. Det var det gamla gänget plus Annas syster Ninni och en tjejkompis till henne, Malin, sedan var det även en gammal kompis till Anna och Ninni som heter Frida. Från gamla gänget var det dock bara jag , Alle, Anna, Helena och Cici. Vi hade det iaf jättemysigt o pratade om alltmöjligt. De flesta drack men iom att jag skulle hem ikväll så tog jag bilen in o drack inget.  Anna hade en "Bibel" där alla hennes kompisar skulle skriva, det var en massa pinsamma frågor om sex och annat sköj. Det var även sånt roligt som stod på dagordningen, vi diskuterade pengar, kläder, politik och en massa annat, det är alltid så roligt när folk får lite i sig. Då kommer sanningen fram.. hahaha! Cici var lite på lyset o klämde på massor tuttar, då hon har dåligt om dem själv är hon väldigt fixerad i andras. Helena hade värsta alergireaktionen på Annas två katter och lät som en visselpipa i halsen.
 





Imorgon ska jag föresten fota Anna och Ninni, de ska ge kort i present till sin pappa när har fyller år. Så han kan byta ut de gamla skolkorten från 90-taet som hänger på jobbet förklarade Anna. Även Cici frågade o jag skulle vilja fota henne i lite sexiga outfits så hon kan ge till sin fästman i present. Skitkul tycker ju bara jag, jag älskar att fota. Hoppas att det faktiskt blir av nu också!!

Nu ska jag sova. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback