Dinner among friends

Igår var en mycket hektisk dag o jag kände verkligen av sviterna från Ullared. Jag var supertrött redan kl. 15 när vi slutade skolan o jag hade någon slags tryckande huvudväk som bara ville få vilas bort. "Tyvärr" skulle vi ju iväg ca. 1 timme efter att jag kommit hem så någon vila fanns det inte tid för. Vi åkte först till Jonas föräldrar o lämnade lite saker jag köpt i Ullared, där var lika fint som vanligt o jag fick samma ångest som vanligt, att jag borde åka hem o städa o hålla det så fint föralltid. Efter det tog Jonas systemet o jag gick till ICA, vi åkte o hämtade Brax o Carro o sedan for vi till Omberg. Hos Jenny o Olle var det findukat i storarummet o allt var väldigt fint o trevligt. Vi åt jättegod pasta med soltorkade tomater, squash, haluomi och inlagda vitlökar. Till serverades det pesto, någon annan stark sörja, olja med vitlök o salt o så förståss bröd att doppa i allt detta goda. Vi åt o pratade o hade det jättetrevligt. Som vanligt åkte gitarrerna fram o vi körde amla odingar från de lokala banden. Mest Portnoy´s o Hejla förståss. Men även lite SOE (Souls Of Emptiness....ja min sambo har spelat i ett trashmetalban)....det var nog Brax förtjänst. Ludvig var hos mig nästan hela kvällen o bara sov o var snäll. Det var sååååå mysigt. Även Sixten kröp intill några gånger o vi myste allihopa, men han är väldigt avundsjuk på lillebror så jag fick gärna ta med Ludvig hem vid kvällens slut. Hela kvällen var helt undrbar o det var längesedan jag bara hade det så skönt, det var avslappnat o lugnt o vi bara myste nog allihopa. Tyvärr glömde jag förståss kameran, men ikväll ska vi ju träffas igen då HAYABUSA spelar så då ska jag inte glömma den.

Bilderna från Ullaredskapen är på väg, ska börja fota nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback