Datanörd

Jag har blivit en datanörd. Jag sitter framför denna tråkiga dumburk minst 5 gånger per dag o kollar bara samma saker. Blocket, blip, lite bloggar, min webmail och hemnet. Ibalnd IKEA, halens, ellos osv. men bara om det är absolut dötrist i övrigt. Har börjat handla rättt mycket från blocket också, det kan ju bero på att vi är på väg mot huset o jag gärna köper på mig en massa saker innan vi flyttar så inget behöver stå tomt... antagligen så är det så. Sen så är det ju så himla mycket billigare än att handla sakerna på IKEA (har typ bara köpt IKEA-saker), för smart för o inte köpas alltså. Nu har jag skickat ett mail om en hög o smal hylla, HEMNES, i antikbets som jag skulle måla vit. Den skulle säkert vara kalasfin på en obestämd plats i huset. Vart vi ska förvara den sålänge det får vi la se...imorrn ska vi till huset o kolla läget lite, Mona ville gärna att vi skulle komma o bestämma vad vi vill behålla osv. Vi kanske kan ta lite kort o mått o kunna bli lite mer precisa med var saker o ting ska stå.

PS. var nyss ute o gick, tog fel skor o fick skoskav efter 20 min, orutinerat gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback