Bakdag


Tjenis p*nis, idag bär det av till omberg igen för att göra slut på allt det där mjölet vi köpte sist. Jag tror att vi skulle baka matbröd och sådant idag. Vi ska iaf även ta kort på Sixten och Ludvig och se om det blir några fina att sätta ut i tidningen. Sedan ska vi gå till Jennys grannar och hämta en massa växter som jag fått till nya huset...jippi! Hoppas vi hinner med allt det idag... det går ju ite så fort precis...haha. Jag skulle även vilja tova lite ull och pyssla men vi får se vad som hinns med....

Gårdagen bjöd inte på så mycket skoj, jag var ju på praktiken och alla barnen käde igen mig och kramades massor. På vägen hem åt jag mitt livs äckligaste hamburagre, en McFeast från McD, den brukar alltid vara jättegod. Jag tog en sväng hemma o sedan åkte jag till Sya för att vara Mammavakt, där lagade vi lasagne i mängder och skrev en lista till Ullared. Idag är det bara en vecka kvar....YES!!

För o kompensera allt detta tråkiga lägger jag in lite bilder som visar vad jag menar med att 5 av 6 kort är den fotograferades "fel". Dessa är väl dock lite väl arrangerade..haha.



91765-27991765-27791765-27591765-27391765-278 91765-280
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback