bak bak bak

Igår var jag uppe på omberg. Jag o Jenny gjorde två olika sorters bröd, havregrynsbröd o rågbröd, Vi bakade ett lass bullar , vi lagade en lasangette, fotade barnen och hämtade växter hos deras granne. Vi hann med det mesta som var tänkt och lite till. Jonas o Olle var förståss ute i replokalen och spelade in o jag o jenny tog hand om barnen o fixade i köket. Dagen var väldigt trevlig o Sixten o jag fick en ny kontakt o nu är vi kompisar. Buddies for life you know!!
Jenny o jag bestämde att vi skulle träffas en dag i nästa vecka också o då ska vi tova den där tuppen som jag tycker är så jättevacker. Det ska bli väldigt spännande!! Nästa fredag så ska vi även dit på lite mat och umgås med JErry som är nere från Stockholm och ev. tova och mattias som kommer från vimmerby. Lördagen ska vi sedan åka på en spelning med hajabusa.... det är mycket Jenny o Olle nu...väldigt roligt!!

91765-82
Brödet blev kalasfint, o gott också!!

91765-83
Ärligt talat skulle detta kunna vara mitt barn, jag kan tänka mig att Jonas o mitt barn nog kommer se ut ungefär såhär (fast vi ska bara ha tjejer förståss)!

91765-84
Ludvig sover


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback