Anna o Ninni

Idag var Anna o Ninni här o vi åkte en tur o fotade lite. Dagen började ju inte med så jätteroligt väder men när vi for så hade solen fakstikt lyckats hitta fram o det var väldigt varmt o trevligt. Först tog vi en sväng till Pilkällan o fotade lite, men då jag tycker om att ha vatten med på bilderna så åkte vi även till Sya Havsbad. Ca 130 bilder tog vi och utav dem var det ovanligt många som blev bra. Jag brukar säga att typ vart tionde kort är något att ha. Det är så många olika saker som spelar in för att ett kort ska bli bra, ljuset, skuggor, kompositionen, kameran osv. osv.... o sist men inte minst den som blir fotograferad. I 5 fall av 6 är det ju den fotograferade som är "felet". Har man sedan inte alla moderniteer o finesser som riktiga fotografer har med skärmar som reflekterar ljus o allt vad det nu är så får man ju helt enkelt förklara att bilderna blir aunaturell i alla avseenden! Det är alltså aldrig fotografens fel... hahaha!! 130 bilder var ju inte särskilt mycket, jag kan ta ca. 250, men Ninni var bakfull o Anna var hungrig så fler blev det inte. Hoppas iaf att några blev så pass bra att de vill använda dem. Här kommer ett par som jag tycker om.

 
91765-260


91765-261


91765-255


91765-257


91765-258
Anna körde Tyra Banks berömda idé att använda när man tittar mot solen. Bluna 1, 2, 3 o titta o le... inte riktigt perfekt... haha

91765-259
Ninni har verkligen suuuuperlångt vackert hår.  Den som ändå orkade spara så länge... *avundsjuk*

Kommentarer
Postat av: Cici

Bilderna blev ju dunderfina. ska du och jag hooka upp o ta någon gång? Im up for it ;)

kram kram

Postat av: Jag

Tackar tackar jag tycker också att de blev fina. Det låter kalas att fota någon gång, jag är också helt på!! Det är bara att säga när så fixar vi något!

Kram

2006-09-17 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback