Usch o fy faan

Sitter här hemma i Sya o skriver på den där j*kla examinationsuppgiften, 7 sidor med planering för ca 3-4 lektioner matte. Nog för att vi skrivit längre saker, men då kanske jag har känt mig mer säker på saken. Just nu är jag jättestressad o har lite smått panik över vad jag ska skriva. Ordbajseri funkar liksom inte nu, detta är ju inte så flummigt som det andra vi skrivit. Här måste jag ju komma med bra saker om barns matematiska utveckling. Antagligen beror all denna panik på att vi inte skrivit något på hela kursen, lite chockartat att helt plötsligt behöva skriva 7 sidor. Det löser sig till slut, som det alltid gör!

Kommentarer
Postat av: Alexia

hej kexet. jag gör ett nytt försök idag.....kram

2006-10-25 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback