Uppe med tuppen

Idag får jag faktiskt skriva att jag är uppe med tuppen. Har varit uppe i en timme nu och kollat runt på nätet (finns ju inte mycket annat att göra såhär tidigt). Vaknade nog för ca 1 ½ timme sen, men gick inte upp förens Jonas åkt till jobbet, han blir så arg om jag är "i vägen". Surt o vakna så jäkla tidigt, jag fattar inte varför. Jag skulle tro att jag somnade någon gång vid 9 igår o även om det är tidigt så är det ju inte så tidigt så att jag borde vakna kl. 5. Om jag somnar vid halv 11 så vaknar jag ju inte förens 9, hur går det ihop sig egentligen? Jaja, jag ska nog gå tillbaka till sängen o se om jag ka sova lite till. Idag ska jag till Böxhölm o lämna en bok o sedan till min klasskamrat Cathrine o fika, mysigt! Sedan kanske jag måste ta ett varv in till stan och IKEA också.... vi får se!

Godnatt/morgon

Kommentarer
Postat av: guss

Låter jobbigt det där med att vara i vägen, låter som någon borde kolla över sitt morgonhumör.
Till dig säger jag bara lycka till med sömnen.

Postat av: Jag

Joo det är tur att vi inte vaknar tillsammans så ofta. Själv sov jag från halv 7 till 10 i 9, skönt!!

2006-10-31 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback