Tråkiga onsdagar

Inget är som en tråkig onsdag. Idag har jag verkligen gjort nada efter skolan. Jag kom hem, satte mig vid datorn, pratade med Åsa i telefon i 2 timmar, (köpte mig en kebabsallad) o nu sitter jag här igen. Klockan är halv 7 o det är mörkt ute så det lär ju inte bli tal om att göra något mer spännande....som vanligt.
Imorgon ska jag dessutom på gynekologisk cellprovstaging... jag är fakstikt lite rädd. Har för det första inte varit hos gynekologen på 5-6 år o för det andra sån jäkla mensvärk nu så jag slår vad om att jag får mens inatt så jag måste ringa återbud imrononbitti. Jag vet inte vad som kan vara värst... gynekologen eller mens?? Gynekologen tar ju kanske max 30 min o mensen får jag stå ut med i 5-6 dagar. Men vid mensen rotar ju aif ingen annan än jag i mitt underliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback