Städa???

Usch usch usch, det är något fel på våran lägenhet, den behöver precis alltid städas. Här bor bara 2 människor och 4 katter, men tusen dammtussar, är det så att vi fakstikt kan skylla allt på våra 4 katter? Eller hoppar dammtusarna fram av sig själva? Jaa inte faan vet jag, men att städa är iaf skitråkigt och jag drar på det så länge jag kan. Bäst är om ska ha främmande (förbestämda främmanden, sånna som inte bara hoppar in med 10 min. varsel) då blir det städat ordentligt här hemma. Jag tror nästan att jag ska ta o bjuda hem lite folk på lördag, då kanske vi städar ordentligt tills dess. Men jag måste nog iaf tyvärr ta ett tag med damsugaren idag....pust!

Kommentarer
Postat av: Anna Karin Maria

Ska du till helena på fredag?? Om vi ska samåka å så. Ja vet ja, cici, frida å ella som ska dit. du kan väl ringa mig! (ja ja vet ja kan skicka ett sms men detta är ju roligare!!!)

2006-10-03 @ 12:43:00
Postat av: Jag

Jajamensan, som tur var löste det sig med mammavakten (pappa skulle iväg o ville att jag skulle jobba, men Jonas jobbar istället). Jag tänkte också att vi kanske kunde samåka, Ella skulle nog dock bara stanna en kort stund men vi andra kanske kan åka ihop. Frågan är ju bara vem som kör? Jag kan köra men jag bor ju här o ni i stan... eller ni kanske ska sova över? Jag ringer!!!

2006-10-03 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback