Städa städa varje lördag

Usch, håller just nu på o städa badrummet, det är helt hemskt för vårt golv i duschen går verkligen inte att få rent. Det är tydligt att det inte är gjort på riktigt vis, antagligen väldigt budget! Vi har liksom ett vitt skrovligt stengolv i badrummet, i duschen där även tvättmaskinsvattnet går ut. Iom att det är ett gammalt hus antar jag att det är gamla rör, för vårt golv är helt rostbrunt där tvättmaskinsvattnet går ut. Och jag menar man tvättar ju inte kläder för att de är rena precis....eller duschar för att man är ren....
Det är ju jättesurt när vi nu flyttar ifall hyresvärden menar att det är vårt fel, jag har pratat med honom om det men jag tror inte att ha förstod omfattningen på problemet. Han pratade om att blästra golvet, o vad vet jag det kanske hjälper. Klorin o stålull hjälper i varje fall inte!

Kommentarer
Postat av: Cici

usch, du är iaf duktig som försöker, o duktig som städar.

Postat av: Josephine

Ibland finns det inga ursäkter....man bara måste!

2006-10-29 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback