Skolarbete o telefonsamtal

Sitter fortfarande o knåpar med mitt skolarbete, har nog suttit här sedan 17-tiden, med rätt så många avbrott här o där förståss. Nu har jag bara tre sidor kvar o det ska jag la lyckas med innan måndag. Om innehållet sen är något o ha det får vi la se.... funderar på o ta ett långt break för Top model, om nu 3:an vill fungera igen. Massor av våra kanaler funkar inte när det är dåligt väder, o dåligt väder har det ju typ vart i tre vekor eller nåt.

Apropå Top model så ringde Anna förut o OSA:ade henne o Ninni till Halloweenfesten... åhh så kul. O så mötte jag Frida på CityG o hon sa att hon också kunde.... jätteroligt!! Nu är det bara Ella o Helnea kvar, hoppas de med kan!! Måste gå, Top Model väntar inte!

Kommentarer
Postat av: Hur hur hur

hur relaterar du mig till top model???

2006-10-26 @ 14:42:57
Postat av: Jag

Du o Ninni var ju Top Models när vi fotade härom månaden. Mycket enkelt att relatera så faktiskt!!

2006-10-26 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback