Renovering

Igår var vi hos Jonas föräldrar i Ödeshög, Marianne bjöd på mat o fika o vi pratade o alltmöjligt som vanligt. Mest blev det förståss inredning och sådant spännande som både hon o jag tycker om. Men det blev även lite reationer osv, det vanliga alltså. De håller på renoverar, igen, de har typ inte haft uppehåll mer än några månader. Men det är hela tiden någonting som "behövs" fixas. Just nu ska de öppna upp mellan matrummet och Jonas gamla rum så att de får ett stort rum med både soffgrupp o matbord i ett. Jag tror det kommer bli jättebra, men nångång måste det ju räcka...
Själv har jag skrivit en ansökan till programmet Från koja till slott. Jaa inte en ansökan om vårt hus utan om mammas o pappas. De skulle verkligen behöva få hjälp med sitt kök, tror jag har skrivit om det innan. Idag har jag iaf fått arslet ur vagnen och skrivit ihop en ansökan med bilder o hela köret. Ska bara komplettera med ytterligare några bilder o sen ska jag skicka iväg det. Spännande, håll tummarna för oss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen att de väljer din mammas och pappas hus, de skulle bli så glada.....

2006-10-22 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback