Piss Off


91765-172

Medan andra är ute o festar lördagkvällar så har Jonas o jag fortfarande storstädning. Nu har det gått så långt att vi tagit bort endel av golvet i hallen för o kunna sanera kattkiss med ett nyinköpt bluffspray kallat Piss Off. Jaa, vår älskling Maja hade en golvvätarperiod. Ärligt talat så är detta den värsta städningen jag varit med om, speciellt då sprayet inte imponerat änsålänge och kostade 175 kr för en flaska!! Som ni ser är även snart hela flaskan slut, vi köpte det igår....Jippi med städning en lördagskväll, men lika bra o börja fixa sådana saker då vi antagligen flyttar innan nästa sommar iaf.

För övrigt har det inte hänt nåt spännande idag. Jonas var på skivmässa i Cupolen o köpte 17 LP-skivor, jag var hemma o städade..... Jag ringde dock till morfar o bjöd honom på söndagsmiddag imorrn, vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé, mumsfillibabba! Till efterätt blir det stekt ägg, persikohalvor i grädde alltså. Sedan ska vi vidare till Sya o fika. O på kvällen MÅSTE jag göra färdigt mitt skolarbete, men men, bara lite småpyssel kvar typ.

Kommentarer
Postat av: Alle

haloj, ni städar o vi renoverar. Har varit igång hela helgen, men vad fint det börjar bli....du får komma o kolla snart. puss puss

2006-10-29 @ 17:39:04
Postat av: Jag

Åhh jag vill jättegärna komma o kolla, när får jag komma?? Är ledig alla dagar.

2006-10-29 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback