Long Time No See

Jaa nu var det hela två dagar sedan jag bloggade, men det har sina naturliga förklaringar. I Torsdags hade jag helt enkelt absolut ingenting att blogga om, jag jobbade, tog med mig grannens barn hem från jobbet som var hos oss i ca. 4 timmar, efter det åt vi på McD o sedan for vi hem till mamma o pappa...that´s it...

Igår var jag ju sen på Ullared, oj oj oj vilken jobbig dag med mycket folk! Jag åkte ner med mina blivande grannar och Jenny med familj. Vi åkte inte tillsammans utan bestämde att träffas där nere isället. Jag började med att handla det jag skulle på herr o dam o sedan letade jag reda på Jenny vid barn och så gick ja med dem... i snigelfart...haha. Jenny förklarade även att hon inte hade tänkt handla något till sig själva varpå jag utbrast   -Är du dum, du är på ULLARED men har inte tänkt handlöa något till dig själv? Varför åker du hit för o köpa EN tröja till Sixten.... Då började hon plocka på sig lite grejjer, men hur mycket som föjde med hem har jag ingen aning om... Det jag fyndade denna gånger var:

- En t-shirt åt Jonas
- Ett par jeans åt mig
- Ett vitt finlinne åt mig
- Sex Jättevackra krukor (två till Jonas mamma)
- Två Beatles-tavlor
- En massa diadem och hårnålar
- Ett skärp
- Tre adventsstjärnor  + sladdar
- Två vita lampfötter
- Tre vit -o rödrandiga kuddfodral (likadana som sist)
- Sedan köpte jag även en massa saker åt mamma o pappa, thermobyxor, vinterjacka, köksgradin, skjorta, tjocktröja, löpare, jeans osv.

Bilder kommer senare idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback