Jenny o Olle

Igår kom Jenny o Olle hit på eftermiddagen o vi käkade o hade det trevligt, det blev vegetarisk wok med tillbehör.  Mmmm!! Jonas o Olle fixade sedan med portan o laddade över musik till datorn o Jenny o jag pratade o myste med barnen.  Vi pratade hus som vanligt o vi båda bara längtar efter ett få flytta till något eget så man kan renovera o pyssla som man vill. Jenny o Olle väntar på ett hus som ligger bara någon kilometer från vårat så det vore toppen om de fick köpa det så hade vi inte så långt imellan. Jenny o jag umgås ju jämt! Det är alltid lika tevligt med Jenny o Olle, så avslappnat. Det är skönt med sådana vänner, av någon anledning så hamnar vi också jämt i Jonas musikrum. Sitter på golvet o sjunger p spelar o pratar, så ska en lördagkväll se ut! Lördagar är roligast!!





Ps.  Vet inte varför men nu kan jag inte längre bestämma vilken storlek jag vill ha på bilderna. Får bara 400 så därför körde jag popup även på dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback