Internetvajsing

Vårt internet är så tråkigt. Igår när jag kom hem från nya Vikingväxter så hade det bara slutat fungera. Imorse när jag klev upp fungerade det inte heller. I hate vårt trådlösa bredand!
Gårkvällen blev iaf rolig o jag köpte massor med växter. Tyvärr fick jag åka ensam då min kära Annagranne inte kommit hem när jag tyckte det var dags att åka. Jag handlade 12 perenna växter till huset och 2 höstglöd + 2 begonior till mamma o pappa. Samalagt gick hela kalaset på ca. 360 kr, det var verkligen billigt!

Till huset köpte jag:
1 vit spiréa
1 rosa spiréa
2 vita stockrosor
2 rosa höstanemoner
1 stor vit höstanemon
1 rosa sköldpaddsört
1 lila salvia
1 rosa malva
2 vita småblommiga växter som jag ej minns namnet på

Rosa o vitt är temat antar jag....änsålänge iaf.

Kommentarer
Postat av: Alle

kommer blommorna hålla sig tills ni flyttar in i huset? Det hade dom inte gjort hos mig iaf =)

2006-10-14 @ 08:10:49
Postat av: Anonym

Nej det kan jag tänka mig, haha, men alltså perenna växter är sådana som du har utomhus i landet. Så jag har under tiden satt dem hos mamma o pappa för o sedan kunna gräva upp dem nästa vår el. höst

2006-10-15 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback