Inget är som väntans tider

Jag förstår att ni väntar ihjäl er på att få se mina Ullaredsfynd från denna gången. Själv väntar jag på att få svar från ledningen varför jag ej kan storleksbestämma de bilder jag vill lägga upp. När jag fått svar kommer bilderna, hoppas jag slipper göra popup men annars blir de ju så gigantiska om man ej kan ändra storlek!

We have to wait and see....

Dagen har förövrigt varit väldigt mysig. Jonas o jag lagade lite mat vid 12-tiden, klappade katterna o sedan åkte vi till Sya för o lämna raggarbilen. Vi bestämde då allihopa att vi skulle till Mobilia o fikade lite, vi passade även på att kollade lite på Jysk o handla mat. Det var längesedan vi var någonstans tillsammans o jag tror att alla tyckte det var kul. Hemma igen kollade vi på en ny Wallander, den var skitbra. Även att jag lyckades sova bort första timmen så kände jag att jag hängde med o det var nog en av de bästa Wallanderfilmerna hittills!


Kommentarer
Postat av: Tereze

Kolla in min nya design! Ska jag ta tillbaka den gamla designen eller köra på den nya?

http://kirch.blogg.se/081006183535_keep_it_or_not.html

Postat av: Alexandra

till nåt helt annat, vad hade du mot bananflugona i köket? kommer ihåg at du hade nåt tips. Har massor överallt och jag har aldrig städat så mycke men det hjälper int....snälla hjälp mig / bananflujagaren

2006-10-08 @ 21:47:15
Postat av: Jag

Hallå Alleballe, längesen! Jag hade typ vatten, saft och diskmedel. Vatten o saft för att de gillar sött och sen diskmedel så att ytspänningen försvinner och de drunknar....moahahahaha! Rätt elakt egentligen! Hör av dig!!

2006-10-09 @ 07:23:30
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Anna Karin Maria

Ja men vilken Wallander film???

2006-10-10 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback