I`m back

Jaa nu har Jonas äntligen fått ändan ur vagnen och bett dem fixa vårt internet. Det ända de behöver göra är att stänga av o sätta igång allt igen så funkar vår anslutning som vanligt.  Synd bara att Jonas har sån lång startsträcka. Nu har jag ju lite att ta igen förståss.

I fredags var jag hos Cici på lunch, vi gick en sväng på stan med Ninni o Ragge o häslade även på Anna på jobbet. Sen så åkte Cici o Ninni hem o följde jag med Anna till Steves där hon skulle äta. Efter det gick jag till kyrkogården och bytte ut blommor o tände ett ljus, det var verkligen en jättehärlig kväll o det var väldigt fridfullt o skönt på kyrkogården. Jonas kom o hämtade mig efter ca. 20 min o vi tog en sväng till morfar o fikade o pratade. Kvällen avslutades med tacos och hamburgare på Snoddas.

91765-120
Minneslunden




Gårdagen skulle jag fotat Cici när hon var sminkad och fixad inför en visning. Men vid 1-tiden ringde Cici o sa att hon inte kunde komma ifrån. Synd!! Men det gjorde inget utan passade istället på att åka till mamma o pappa o planterade ner alla växter jag köpte i torsdags.  Pappa lånade min kamera o spang runt o fotade huset o alltmöjligt spännande. Jag sa til honom att om han köpte en ny kamera till mig kunde han få den där gamla skruttkameran.... vet inte om det riktigt gick in!!  Framåt eftermidagen ringde farmor o berättade att hon Åke var på väg och vi fikade o hade det mysigt. Vi var hos mamma o pappa hela dagen o när Farmor o Åke åkt så köpte vi Skänningpizza o njöt. Vid åttatiden åkte Jonas o jag hem o myste här hemma med kissekatterna. Gud va härligt med en helg utan förpliktelser, jag brukar ju inte känna så men denna helg har varit jätteskön och slapp.

91765-124
Mammas o pappas hus, typiskt tråkigt 50-tal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback