Ikea o A+B

Har nu vart en sväng på Ikea samt hos A+B. Ikea blev inget särskilt, lite svarta o orange saker till halloween o så ett ljushjärta till A+B. Hos A+B blev det ingen fika utan vi fick mat istället, wook med nudlar. Det var verkligen supergott o jag åt i princip hela måltiden med pinnar (första gången o jag rokkade). Vi hade verkligen supertrevligt, trevligaste kvällen på läge för mig iaf. Roligt att det kan stämma så bra med nya människor. Alle o jag är ju bästisar sedan barnsben men Berta o jag o Jonas har bara träffats 1 gång innan o det kändes som om vi känt varann lääänge vi med. Vi planerade in en Ullaredsresa om ca. 2 veckor. Inget är garanterat men jag lovar dig Berta, åker du med mig så åker du med ett proffs. Hahahaha!!

Tack Alle o Berta för den underbara kvällen!

Kommentarer
Postat av: Alle & Berta

Hej på er. Tack så jättemycket själva. Kul att ni kom och tack för presenten. Du visste vad jag ville ha =) (alle) Hoppas vi kommer iväg.
Kramar

2006-11-01 @ 08:34:37
Postat av: Jag

Jaa det tog ett tag inne på IKEA innan jag kom på, men så fort jag såg dem så visste jag. Jag hoppas också verkligen at vi kommer iväg, jag planerar redan...You know me...

2006-11-01 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback