Hayabusa rocks

Igårkväll var vi ju iväg på spelning. Det var i Mjölby i Black Rivers gamla lokaler som några killar från Mjölby tagit över. Det var två band som spelade, kometh (tror de hette så) och så Hayabusa. Vi hade lyssnat in oss på Hayabusa under dagen så jag var taggad o gungade med rejält. Spelningen var skitbra, men tyvärr så fungerade inte Olles mick den första låten o det drog ner hela giget liksom. Även Jonas fick komma upp på scenen o rocka loss. Jag hade vetat om det länge men Jonas hade ingen som helst aning. Jonas o Olle spelade in en låt i veckan som Olle skickade till de andra två i bandet, Affe o Staffan, Jonas kunde ju då låten så då blev han tillfrågad att komma upp på scen. Jenny pratar ibland om att Olle vill ha med Jonas men jag vet inte riktigt. Jonas tyckte det var kul iaf, tur att han inte är en sån som skäms eller är nervös... Vi träffade även lite gamla vänner sopm vi inte ser så ofta. Tyvärr var jag inte så flitig med kameran... den funkar ju inte så bra när det är mörkt...Det var väldigt roligt att komma ut på ett sådant ställe, det var längesen Jonas o jag var ute så o kollade en spelning.  Mer rock n´roll åt oss!!


91765-18491765-191
   Emma (klasskamrat) och en kompis--------------------Westman jättefull

91765-18391765-185
   Musiken spelades in på Jonas porta-------------------------J-gänget   
 --------------------------------------------------------Jerry, Jenny o Jonas (fotograf Josse)

91765-18991765-186
                   Olle vocals and bas----------------------------------Staffan guitar

91765-18891765-190
                 Affe drums (sketduktig)---------------------------------Jonas guestguitar                       

91765-187
         Jerry presenterade bandet


Ps. Jag hade på mig svarta byxor, vitt linne och den vit -o brunrandiga koftan från Ullared, till detta bruna ballerinaskor... snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback