handledarträff för vägledare

Nu ska jag snart iväg på en handledarträff för vägledare i Motala. Min förra vägledare som nu blivit fältmentor har bett mig komma dit och prata om VFU ur stundentsynpunkt. Spännande och lite smått nervöst, jag har alltid känt mig vädigt underlägsen i rollen som student. Man får bli kritiserad men aldrig kritisera tillbaka. Som tur är har denna vägledare varit jättebra o jag hoppas o tror att hon verkligen ser detta som ett unikt tillfälle för de blivande vägledarna att höra en students syn på saken. Synd bara att allt jag kommit på är stora pekpinnar som mina förra handledare gjort fel. Men så behöver man ju inte lägga fram det. Ska bli skitkul, gillar fakstikt att få prata inför publik när jag vet att det jag säger inte kan vara fel...hahahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback