Halloweenparty

Funderar på o ha ett halloweenparty fredagen innan halloween (Även att Alle inte kan), skulle ju vara så himla kul att få klä ut sig o pynta lite halloweenaktigt. Tänkte bjuda det gamla tjejgänget som vanligt. Det är ju så himla roligt att träffas o jag tycker verkligen att vi borde göra det ungefär så ofta som de senaste två gångerna. Ca 1 gång i månaden.  Så alla ni andra som kan tänka er att ni är bjudna, jag antar att ni vet vilka ni är, kan ni fredagen den....3:dje??? (vet inte riktigt om fredagen är den 3:dje)

Nu ska jag gå över till min granne o ge henne en lite kryapådig-present, hon opererade halsmandlarna för en vecka sen o mår fortfarande inte riktigt bra. Bäst o vara snäll då!

Kommentarer
Postat av: Cici

Åhhh. låter jättekul med maskerad!!

Postat av: Anna Karin Maria

Ja, d tycker ja me

2006-10-13 @ 11:45:39
Postat av: frida derke

hej! jag vet inte om jag räknas in i gänget... jag hoppas verkligen det, för då kommer jag gärna på fest! kram!

2006-10-13 @ 11:55:20
Postat av: Jag

Klart ni får komma alla tre, Frida räknas la nästan som en i gänget nu. Du är iaf väldigt välkommen till mig. Mer info kommer antagligen med posten inom den närmsta tiden.

2006-10-13 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback