Fixar

Har redan börjat fixa inför fredagens fest. Faan va kul det ska bli, jag ser verkligen fram emot det. Jag har även kommit på en jättebra utklädnad nu, men jag avslöjar inget....Idag har jag piffat lite med svarta o orangea ljus och börjat förbereda för att ha bordet att äta vid i vårt gröna rum, datarummet, det jag sitter i nu. Det kommer bli så bra, mycket ljus o skum stämmning. Måste bara komma ihåg att snällt men bestämt kasta ut katterna så de inte börjar brinna av alla tända ljus. Eller så får jag helt enketl elda ljus på ett smart sätt. I ljuslyktor så katterna inte kommer åt dem, men då måse jag ju köpa nya lyktor...oj vad kul det blev nu!

Jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: frida

hej! jag är redan jättepeppad!!! du förresten, om det blir mat & så på fredag vill jag bara berätta är jag är halv-vegetarian precis som anna, bara fisk & kyckling... guud vad jobbig jag är. kram!

2006-10-30 @ 21:37:29
Postat av: Jag

Tjenis Frida! Du behöver inte vara orolig för det visste jag redan och all mat kommer vara helt vegetarisk. Försöker själv att inte äta så mycket kött, vet inte riktigt varför, men jag antar att det är bra....Så helt vegetariskt blir det. Ses på fredag!

KRAM

2006-10-31 @ 06:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback