En gång är ingen gång, två gånger är en vana

Ojsan hoppsan, på fredag kanske jag ska ner till Ullared igen. Jenny ska åka ner med barnen och sina föräldrar plus våra blivande grannar. Jag bara frågade om de hade någon plats över i någon av de två bilarna och det visade sig att de kanske har det. Jonas blev tokig när han fick höra att jag vill åka igen, men vaddå? Det är ju mina pengar, o sist betalade jag allt han fick med! Det är ju inte så att jag klagar över vad han gör med sina pengar, inte särskilt ofta iaf! Men jag har bestämt att jag nog måste ha en budget å typ 1500 denna gången och Jonas får betala sina saker själv o mamma o pappa får betala sina saker själv. Jag kan inte bjuda en gång till denna månad. Faan va kul om det blir av! Ullared två gånger på ca en vecka, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback