En annan dag

Igår var en sån där tråkig söndag igen. Jag vaknade typ vid 11, så sent har jag inte vaknat på mycket mycket länge, Jonas fick jag dra ur soffan vid kvart i 12. Vi hade bestämt med Jonas mamma att vi skulle komma dit på lunch vid 1-tiden. Innan det ville Mona med huset att vi skulle komma förbi och kolla på hennesd rosor som blommade så vackert nu och vi skulle även hinna med en sväng till Janne o Ingela för att ge Jenny lite saker....puh, mycket att hinna på ca. 1 timme, det inklusive resvägen till Ödeshög!
Vi börjde med Mona som "tyvärr" inte öppnade när vi ringde på, hon hörde oss inte, istället tog vi en pratstund med våra blivande grannar. De är jättetrevliga och längtar verkligen efter att vi ska få ta över huset. Sedan åkte vi till Janne o Ingela och tittade i deras vackra trädgård, det är tack vare dem som jag vill vänta på vårt hus, deras är nämligen precis likadant o jättevackert. Efter det åkte vi till Marianne o åt supergod mat. Vi pratade hus, inredning, familjen och allt som brukar stå på repertoaren, det var längesedan. Vi åkte hemåt vid 5-tiden o tog en sväng förbi Cathrine i min grupp och lämnade en bok... sen hände inget mer den dagen...Joo,  Jonas o jag myste med mackor o te på kvällen... det var också längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback